Tuesday, March 15, 2011

Kaedah Bayaran Buku


 
Kami menerima bayaran produk Adik Bijak melalui kaedah-kaedah yang dinyatakan di bawah. Sila emailkan bukti pembayaran ke beli @ adikbijak.com atau faks ke 06-6771617.



Visa / MasterCard
Kami menerima bayaran melalui kad-kad kredit Visa dan MasterCard. Caj minima perkhidmatan bank sebanyak 3% akan dikenakan ke atas jumlah akhir invois. Urusan pembayaran menggunakan kad kredit akan proses melalui laman web perniagaan kami, BazarMega.com.
Caj-caj pembelian di AdikBijak.com akan dipaparkan sebagai caj dari "NetBuilder EC", syarikat yang menyediakan perkhidmatan penerimaan bayaran melalui kad kredit kepada kami.
Maybank2U
Maybank2U adalah kaedah bayaran utama kami. Semua bayaran samada melalui Maybank2U Online, deposit di kaunter atau melalui pindahan wang di ATM hendaklah dibuat ke akaun berikut:
No. Akaun: 114-187-398-297
Nama: Rosnita binti Kisaii
Email: beli @ adikbijak.com
Interbank GIRO
Jika anda mempunyai akaun di ePublic Bank, BCB Channel-e atau mana-mana perkhidmatan perbankan online yang lain anda boleh membuat pembayaran kepada AdikBijak.com melalui kemudahan IBG yang disediakan. Bayaran hendaklah dibuat melalui kaedah "Pemindahan Wang" dan perlu dibuat ke akaun berikut:
Nama Bank: Malayan Banking Berhad
No. Akaun: 114-187-398-297
Nama: Rosnita binti Kisaii
Email: beli @ adikbijak.com
Nota: Pihak bank akan mengenakan caj minima RM2.00 bagi setiap transaksi yang dibuat.

Kiriman Wang Pos
AdikBijak.com juga menerima bayaran yang dibuat melalui Wang Pos. Sila kirimkan bayaran anda ke:
PRIVILEGED SHOPPER NETWORK
360, Lorong Desa Ixora 2/3
Taman Desa Ixora
70450 Senawang
Negeri Sembilan

0 000 pengunjung bertuah:

Post a Comment

Pesanan dan komen boleh tinggalkan di sini